[kde-sk] Oficialne stranka prekladataleskeho teamu KDE-SK

Jozef Riha jose1711 na gmail.com
Úterý Prosinec 12 12:44:07 CET 2006

v minulosti padol navrh na wiki. osobne by som sa priklanal k tomuto
napadu. po rozbehani ML vsak tato otazka upadla do zabudnutia. co sa
tyka aktualizovania noviniek, tie mozem aktualizovat aj na
nic-nac-serveri. len pravdupovediac, nie je zatial moc, o com by som
pisal.

-- jose