[kde-sk] Re: Pokracovanie dokumentacie KTurtle (2) - aj s prilohou

Jozef Riha jose1711 na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 28 15:44:12 CET 2006

On 12/28/06, kturtle na centrum.sk <kturtle na centrum.sk> wrote:
> Ahoj
>
> Uz som ti jeden mail poslal.
> V prilohe obsahoval subor 'kturtle.pot'.
>
> Nic si mi na to neodpisal, takze neviem, ci to prekladam spravne.
> Taktiez sa tato cast prekladu neobjavila na stranke http://docs.kde.org/stable/en/kdeedu/ v slovencine.
> Takze neviem ...
>
> Zaroven posielam dalsi subor - 'kturtle_glossary.pot'.
> Aj tento preklad treba brat ako prvu verziu, ktoru este vylepsim.
>
> ... prijemne Vianoce uz boli,
> tak vsetkym zelam aspon uspesny Novy rok ...
>
> Marian

Ahoj Marian,

kturtle_glossary som commitol - zajtra rano by sa to malo prejavit na
http://l10n.kde.org/stats/doc/stable/sk/kdeedu/index.php

Kturtle.po mi plz posli este raz a zabalene (prislo mi to ako sucast
text a so zmrsenou diakritikou).

Vdaka. Prijemne prezite zostavajuce dni stareho roku.

-- jose