[kde-sk] extragear preklady

Richard Fric Richard.Fric na kdemail.net
Úterý Listopad 7 20:41:37 CET 2006

preklad amarok zo stable je uz aj v trunk vetve, ktora vsak obsahuje viac ako
1000 novych poloziek
preklad k3b je rozdielny pre stable a trunk vetvy, momentalne ich nema zmysel
spajat lebo ani jeden z nich nie je dokonceny

riso

Dňa Ut 7. November 2006 10:33 Jozef Riha napísal: