[kde-sk] Preklad nestandardnych KDE aplikacii

Juraj Búš juraj na bitbait.sk
Neděle Listopad 12 15:09:34 CET 2006

Trochu som zabudol na odpoved, posielam ten po subor. Momentalne mam malo
casu, nie je to uplne hotove a niektore terminy su nepresne. Ked budem mat
trochu viac casu, budem na tom pokracovat... Pripomienky mi mozete kludne
pisat na moj mail.

Dňa Utorok 07 November 2006 21:16 Richard Fric napísal:

--
Juraj Búš
Búš - BIT