[kde-sk] Preklad dokumentacie

Richard Fric Richard.Fric na kdemail.net
Úterý Říjen 17 19:31:33 CEST 2006

Najprv by bolo vhodne dokoncit preklad GUI a potom sa vrhnut na dokumentaciu.
Format po suborov pre dokumentaciu je ten isty ako pre GUI, takze to by nemal
byt problem. Iny je ale system generovania vyslednych suborov - este som to
neskusal, takze neviem detaily.

Dňa Ut 17. Október 2006 19:19 Juraj Búš napísal: