[kde-sk] vazny problem s kbabelom

Jozef Riha jose1711 na gmail.com
Neděle Leden 14 09:37:00 CET 2007

zdravim,

niekolki z Vas popisuju seriozny problem s kbabelom - pri ukladani sa
obcas stane, ze subor je ulozeny len ciastocne, pripadne ma nulovu
velkost. dost neprijemne, ak si nerobite priebeznu zalohu (co nie je
nic nezvycajne). ja na preklad pouzivam vim - kbabel ba ani KDE sa na
svojom starom stroji neodvazim spustit, kazdopadne ma vsak tento
problem velmi zaujima.

prehladal som bugs.kde.org a otvorene chyby suvisiace s kbabelom, no
nic podobne nikto nehlasil. viem, ze to bude velmi tazke, ale ak si
niekto najde chvilku, neskusil by vytvorit case, ktory bude vzdy
replikovat problem? skuste otvorit veci cez catalogmanazer, samostatne
.po subory ulozene mimo checkoutnuteho svn stromu, skuste mat subor
otvoreny zaroven v kate (mozno kbabelu vadi, ze sa nan diva aj
catalogmanazer), napiste prosim aj cislo verzie KDE a kernelu. snad na
nieco spolocne prideme. jo a ak ste s kbabelom nezaznamenali ziadne
problemy, napiste prosim tiez.

diky,

-- jose, coord.