[kde-sk] aktualizacia wiki

Jozef Riha jose1711 na gmail.com
Pátek Červen 8 20:47:17 CEST 2007

On 6/8/07, Jozef Vydra <vydrajojo na gmail.com> wrote:

> Podla mna stacia taketo:
> aktivny - prekladatel momentalne pracuje na preklade, resp. je k dispozicii
> pre pripadne opravy chyb
> opusteny - prekladatel nereaguje na vyzvy na opravu chyb... mal by tu byt
> nejaky countdown, po ktorom by sa preklad stal neaktivnym alebo by ho mohol
> prevziat iny prekladatel - stacia 2 tyzdne?

dal by som radsej tyzdne 4.

> neaktivny - volny subor, staci sa zaregistrovat a mozete prekladat :-)

> existovat nejaky konecny vystup. Aspon tabulku a workflow presunut z
> testovacej stranky na ostru.

navrhujem este trochu pockat, kym sa veci trochu utrasu a tabulku s
workflow na hlavnu stranku definitivne presunut 1.jula. odvtedy by
nove workflow mohlo aj vstupit v platnost.

este mozno takato vec. neviem si moc predstavit, ako budu svoje
preklady posielat na schvalenie spravcom balikov ti, ktori vlastnia
SVN ucty, aby im to potom mohli poslat spat a oni to mohli commitnut.
nebolo by dobre jednoducho vlastnikom SVN uctov doverovat a dat im
vynimku? myslim si, ze nielen ja by som to uvital. riso, udavac, hm?

> Cez vikend budem mat cas, aby som rozsiril tabulku prekladov podla vzoru
> posledneho navrhu ostrej verzie tak, aby bola komplet so vsetkymi balikmi aj
> subormi tak ako na
> http://l10n.kde.org/stats/gui/stable/sk/. Zo zaciatku bude
> sice zivat prazdnotou, ale postupne ako sa budu prihlasovat ludia na
> preklady/spravu sa to bude (dufam) doplnat. Potom by sme to mohli presunut
> na nejaku novu stranku a na hlavnej dat iba odkaz, nech nie je zbytocne
> velka...

bacha na to, ze 3.5.8, ktora bude vydana v septembri tohto roku bude
posledna v 3.5.x rade. a 4.x ma trosku inu strukturu
http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/sk/index.php aby si s tym
nezabil vela casu a zistil, ze to za o par mesiacov budes musiet cele
prekopavat.

> kword a kspread (zatial).
>
> OK, ked to budem zaplnat, tak Ta k nim napisem... A tu tabulku som sa snazil
> navrhnut tak, aby podporovala aj spravcov jednotlivych suborov, nielen
> celych balikov, takze by to nemal byt problem :-)
>
> JoVY

Jose