[kde-sk] aktualizacia wiki

Jozef Káčer quickparser na gmail.com
Úterý Červen 26 23:07:52 CEST 2007

Caute,

ja mam toho tiez viac na rovasi v skole, no onedlho ten hurhaj skonci. K tym
prekladom/sprave by som si vzal vsetko okolo k3b: k3b.po, k3bsetup.po,
kfile_k3b.po, libk3b.po, libk3bdevice.po. Ked mi konecne skonci skola, chcel
by som ten preklad dokocit, nechyba tomu uz vela.

Zatial sa majte a nech sa dari.

Jozef aka Q-Parser