[kde-sk] aktualizacia wiki

Jozef Vydra vydrajojo na gmail.com
Čtvrtek Červen 28 13:23:12 CEST 2007

> K tym prekladom/sprave by som si vzal vsetko okolo k3b: k3b.po,
> k3bsetup.po, kfile_k3b.po, libk3b.po, libk3bdevice.po. Ked mi konecne
> skonci skola, chcel by som ten preklad dokocit, nechyba tomu uz vela.
>
> Jozef aka Q-Parser
Tak som Ta dnes pridal do tabulky ako prekladatela vsetkeho co obsahuje
"k3b". Chyba sice uz len dokoncit samotne k3b.po, ale ak by si mal cas a
chut, mozno by nebolo zle prejst komplet vsetky k3b subory, aby ten
preklad bol naozaj jednotny...

Jose: pridal som Ti aj preklad desktop_extragear-multimedia_amarok.po a
prevzal som po Tebe preklad kio_videodvd.po, snad sa nebudes hnevat...

Tym padom uz mame kompletne rozdeleny balik extragear-multimedia :-)
Takze ocakavam dalsich ochotnych prekladatelov/spravcov pre projekt
KDE-sk. A mimochodom, kedze prekladatel a spravca by nemala byt ta ista
osoba, tak napiste ci sa hlasite na preklad alebo spravu... Vdaka

JoVY