[kde-sk] PF 2008 a zopar drobnosti

Jozef Riha jose1711 na gmail.com
Pátek Leden 4 10:10:20 CET 2008

V uvode zdravim a prajem vsetkym uspesny rok 2008!!!

Bilancovat r 2007 sa mi nechce a tak napisem hned, co mam na srdci:

  * archiv starych prispevkov v mailing liste sa kamsi stratil. chyba
je nahlasena -- dufajme teda, ze bude o nejaky cas obnoveny
  * praca na prekladoch KDE 3.x takmer uplne ustala hoci len nedavno
mi jazujumi poslal obrovsky update (vyse 1000 prelozenych stringov)
pre krita. wow, klobuk dolu!
  * preklad KDE 4.x stale neriesime. podla mojho nazoru sa netreba
nikam ponahlat a pockat na to, aka stvorkova verzia skutocne bude.
testoval som rc2 nedavno a bolo tam vela vela veci nedotiahnutych.
pockajme teda, kym sa veci stabilizuju, msgid stringy aktualizuju,
nech nevykladame usilie nadarmo. ak mate ale iny nazor a chcete
prekladat co najskor tak sa ozvite. rovnako, ak niekto testujete SVN
verzie KDE, dajte vediet svoje postrehy.
  * navrhujem na stranku s nahladmi aplikacii
http://kde-sk.skosi.org/doku.php?id=kde_aplikacie pridat aj odkazy na
recenzie v ceskom/slovenskom jazyku

Majte sa,

Jose