[kde-sk] korzictina

Milos Sramek sramek.milos na gmail.com
Pátek Květen 8 10:28:39 CEST 2009

Ahojte,

spustil som kturtle v slovenskom prostredi v ubuntu 9.04. Program mi
ponukol aj sekundarny jazyk cs - korzictinu. Je to sice usmevne, ale aj
dost neprijemne, lebo by sa to dalo aj vselijako zle interpretovať.

Ak idem cez menu system/sprava/vyber jazyka, tak je v ponuke tam spravne
cestina.

Da sa s tym daco spravit? Pokusal som sa to najst v mo suboroch, ale
nepodarilo sa mi to.

Ak by stye mali riesenie, pripadne korektny mo subor, prosim Vas o
zaslanie. Robime DVD pre konferenciu
https://tuwel.tuwien.ac.at/user/index.php?id=517
kde budu aj Cesi. Tak nech nie su prekvapeni.

Vdaka, ahojte,
milos

--
email & jabber: sramek.milos na gmail.com