[kde-sk] korzictina

Milos Sramek sramek.milos na gmail.com
Pondělí Květen 11 10:16:48 CEST 2009

Michal Sulek wrote:
> Ahoj,
Ahojte,

vyzera to naozaj ako ubuntu problem. Nasiel som takyto subor:
http://patches.ubuntu.com/by-release/atomic/ubuntu/k/kdelibs/kdelibs_4:3.5.10-0ubuntu1.patch
z neho vyplyva, ze ten preklad sa dostal do suboru
4:3.5.10-0ubuntu1/kdecore/all_languages.desktop
-Name[sk]=Český
+Name[sk]=korzičtina

V KDE to naozaj v poriadku. Pozriem, kto to na v ubuntu na starosti a
napisem mu.

Vdaka za pomoc
Milos

PS: adresu na tu konferenciu som poslal zle: tu je lepsia:
http://frcatel.fri.uniza.sk/OSS09/