[kde-sk] Preklad KDE do slovenčiny - upresnenie detailov a postupu

Tomáš Vadina kyberdev na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 8 14:08:48 CET 2011

Ahojte!
Rozhodol som sa pomôcť pri prekladaní prostredia KDE do slovenčiny.
Pravdupovediac aj napriek niekoľkoročným skúsenostiam s prekladaním (Gnomu
cez vertimus, či Xfce cez Transifex) neviem KDE :) začať. Z archívu tohoto
mailing listu mi nejako vychádza že všetko čo sa preloží sa posiela mailom
nejakému človeku?
Mňa by zaujímalo ako sa predchádza tomu, že dvaja ľudia prekladajú to isté
a podobne. Žiaľ normálnejšie info som nenašiel - prehliadol som nejaký web?

--
S pozdravom

Tomáš Vadina
jabber: kyberdev na jabber.org