[kde-sk] Transifex

Michal Sulek misurel na gmail.com
Pondělí Květen 2 07:59:24 CEST 2011

Ahoj,
otazku ohladne nasadenia ti asi neodpoviem, pretoze som s transifexom
pracoval iba ako prekladatel.

Ked som sa vsak pozrel na blizsi info o fungovani systemu Transifex,
zistil som, ze od verzie 1.0 kompletne prerobili cely system. To
znanema, ze uz system nepodporuje stahovanie a commitovanie prekladov
do upstream repozitara projektu (cez svn, git...). Stahovanie
prekladov treba teraz riesit cez http (teda .po subor musi byt
pristupny priamym odkazom cez http) a commitovanie funguje manualne.
Na spravu sa pouziva nova desktopova utilita tx, ktoru pouzivaju
prekladatelia aj spravca prekladov.

Transifex som odporucil preto, ze ho poznam. To vsak neznamena, ze by
sa nedal pouzit aj iny system na prekladanie, napr. Pootle
(http://translate.sourceforge.net/wiki/pootle/index). Ak ma niekto
skusenosti s pootle nech napise.

Misurel