[linux] monitorovanie eth1

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Středa Únor 10 10:42:54 CET 1999

On Wed, 10 Feb 1999, OERNii - Ernest Beinrohr wrote:

> zdravim, mam v linuxe teraz 2x 3com a potreboval by som monitorovat
> (prenos) na eth1

A co ti brani spustis si nejaky snmpd? V RH aj v debiane je CMU-snmp. A
existuju myslim aj ine.

Accounting sa da robit aj cez fw v kerneli. Ale myslim, ze to ratalo len
pocty paketov, nie bytov - s novym kernelom sa vsak menil aj fw....

> zislo by sa nieco ako pocet MTGR ;) .

Myslis MRTG? A kde je problem? Nainstalujes, nakonfigurujes a bezis. Pekne
obrazky :)

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /