[linux] SB Live! 5.1 a surround mixer...

sverre sverre.th na gmail.com
Čtvrtek Únor 3 18:04:48 CET 2005

mirez na mirez.info wrote:

> Existuje pod Linuxom nieco ako je Surround Mixer od creative vo winoch?
> Myslim tym nastavovanie balancu predne/zadne, + EAX efekty???

no asi pred rokom a pol ked som nieco zhanal, tak na EAX som mohol uplne
zabudnut - existoval nejaky kompilator a mal si si tie EAX efekty akoze
"nakodovat", "skompilovat"  a potom loadnut modul ;)
tymto som sa na EAX v linuxe vykaslal ;)
Predne a zadne repraky mozes nastavit asi v kazdom beznom mixeri - podla
toho ako mas tie repraky zapojene. Niektore zvukovky pouzivaju line-out,
niektore nejake ine vystupy...