[linux] Debian balicky, apt-get

Matus Horvath matus na mujmail.cz
Pátek Únor 4 12:53:16 CET 2005

riki wrote:
> backports nie je riesenie pretoze coraz viac a viac aplikacii sa neda
> backportovat na woodyho, takisto je otazne nakolko veris backports.org

Tak isto je otazka nakolko veris unstable na debian.org...

> mozes si do sources.lists zapisat unstable ako zdroj a potom cez apt-get
> -t vyberat ktory source pouzijes pre ktory balik, co je podstatne
> systematickejsie ako pouzivat backporty.

Kym backports.org ma za ciel vyrabat balicky nasaditelne na produkcne
servery (mozeme debatovat o tom ci su v tom uspesni), unstable taky ciel
ani nema a nikto sa ani nesnazi o to aby unstable bol bezpecny a stabilny.

A k tej systematickosti -- nikto netestuje, ci sa konkretne balicky z
unstable daju bezpecne a spolahlivo nainstalovat na woodyho,
kym pri backports.org je aspon ista snaha o otestovanie. Nakoniec
backports.org len berie balicky z unstable a meni len to, co je potrebne
  na spravne fungovanie na woodym.

Samozrejme je to cele na rozhodnuti admina, co sa mi lepsie supportuje.

Matus