[linux] Nokia 6230 a stahovanie obrazkov

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Pondělí Únor 7 16:56:07 CET 2005

Dňa Pondelok 07 Február 2005 02:22 popoludní Ondrej Jombik napísal:
Ondrej, ja som si v KDE pustil kbluetoothd a mam to krasne vyriesene.
Pripoji sa na nokiu a v KDE si browsujem a kopirujem.
A pre upravu kontaktov a pod. mi uz konecne bezi gammu + wammu.
Akurat so este nerozchodil posielanie sms vo wammu a calls.

--
S pozdravom
	Lubor Kacian