[linux] Re: Debian balicky, apt-get

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Úterý Únor 15 14:21:25 CET 2005

pisem to sem len preto, lebo som nikde takuto moznost v tomto _vlakne_
(aby boli jazykovedci spokojni:) nepostrehol (mozno som prehliadol).

existuje este jedno riesenie, ktore ti umozni mat zadefinovanych
niekolko apt zdrojov v /etc/apt/sources.list (napr: testing aj
unstable) a v subore /etc/apt/preferences zadefinujes ktore aplikacie
chces mat unstable a vsetko ostatne nastavis na testing (ak vyzadujes
stable a testing/unstable, tak analogicky).

potom staci uz len obligatne apt-get update; apt-get upgrade a to co
je nastavene ako unstable sa bude updateovat/upgradeovat zo zdroja
unstable a zbytok zo zdroja testing (stable).

nieco podobne pouzivam uz dlhsi cas na desktope bez akychkolvek
problemov (system testing, par vybranych unstable aplikacii
(napr: evolution).

neviem ako sa k tomu postavi apt ked vzniknu velke zavislosti
(stable/unstable je dost velky rozdiel). to si uz musis nastudovat
sam, ja som to zatial nepotreboval:).
ak by to bol problem zladit, tak potom uz zostava pouzit asi len
stable a backport.

vela stastia :)

horol