[linux] Pripojenie na internet cez HP iPAQ 6500/6900

Ing. Marian STETINA mstetina na intrak.sk
Pondělí Červenec 9 11:29:04 CEST 2007

Dňa Pi 6. Júl 2007 20:13 LuVar napísal:
> Nasledujuci text obsahuje rady informacne zhruba ekvivalentne rade
> poskakovat na lavej nohe, odriekavajuc zaklinadla v manuale winblows
> sa pokusat konektnut.
>
> Mne sa akosi nezda, ze vo vipisoch je spominana autentifikacia pap a
> beha tam nejaky magic number. Pokial sa nemylim (skusku som uspesne
> spravil asi pred dvoma tyzdnami), tak magic numbers su az pri chape a
> v pap sa meno a heslo posiela ako plain text. (ale hadat sa so sw nema
> zmysel :)

Veru nema ..

> Co sa tyka rozdielov v logoch, je nejaky i vyssie. Jedno spojenie si
> ziada nejaku konfiguraciu a to druhe ju na rovnakom mieste
> potvrdzuje... (wtf?) (confAck <-> confReq) Vazne som zo sietariny
> mimo, ale nebude nejaka haluz s konfiguraciami internetovych profilov
> v mobilnych zariadeniach? (ked sa ja pripajam s mojim siemens sw pod
> oknami, tak mi to nejake nastavenia (profili) prepisuje v mt)
>

> Skus niekde v oknach (mozno tam take neexistuje) najst profily
> pripajania na internet (nastavenia pripojeni-> my ISP a tam nastavit
> APN="internet" a podobne)

Skor take na strane mobilneho zariadenia neexistuje . Taketo profily su len pre pripad, ked sa priamo PDA pripaja do netu.

Momentalne mi asi nic ine neostava, len vyvodit zaver, ze modem dostupny cez bluetooth je (ako aj inac) len SW modem, ktory je sucastou Bluetooth stacku. A ze nefunguje ..
Asi by som to mal smerovat do HP supportu.
V PDA mam este jeden origo program (teda taky, ktory tam je od vyrobcu) "Modemove pripojenia". Ten dokaze "emulovat" modem na USB (co pod Linuxom asi tak jednoducho nerozbeham),
alebo modem cez IrDA. Skusil som teda ten cez IrDA (nastastie na notebooku take cudo mam) a konecne uspesne. Nie je to sice velmi prakticke,
ked musim mat PDA pevne na stole hore konektorom, ale zase lepsie ako prehadzovat SIM kartu do normalneho telefonu, ked sa chcem pripojit.

Dik za ochotu ..

> GL & HF (mozno poradi www.saman.sk :)

Tam tak najdem len daku dobru pivarnicku :-)