[linux] PPPoE na ADSL linke

lubor kacian na kacian.sk
Středa Červenec 11 10:32:15 CEST 2007

On Wednesday 11 July 2007 10:07:07 Mike wrote:
> Zdravim,
>
> mam trochu problem s ADSL modemom v bridge mode. Po "pravidelnom"
> disconnecte linky mi napisalo do logu nasledujuce hlasky a pppd sa ukoncil.
>
> Viete mi niekto povedat ten predposledny riadok PADS:System-Error je
> nejakym problemom s ADSL linkou, alebo mam nedostatok nejakych resourcov
> v systeme? Bezi to na dost starej masine (Pentium 166/ RAM 128), tak
> neviem ci mam dat novsie zelezo, alebo je to problem ADSLka.
>
> Google nepomohol a s ADSL moc skusenosti nemam.
>
> Modem/router je Draytek Vigor 2700VGST (standardny od T-comu, s takym
> [...]

Bohuzial ti nepomozem, tieto problemy mam na viacero serveroch, ktore idu cez
telekomunistov na adsl. Akonahle presli k inemu provajderovi, vzdy sa to
zlepsilo a to markantne.
Menili sme adsl routre (d-com, d-link, zyxel, vigor), skusali vsetko mozne
telefonovali kdekade, vraj je linka v poriadku.
Po zmene provajdera sa to vzdy znizilo na max. 2-3 rekonekty denne (z
20-30 !!!).  Vysvetlit to neviem, ale je to overeny fakt.
Skus este zvysit LCP_INTERVAL a LCP_FAILURE v pppop.conf
a samozrejme nasledne PPPOE_TIMEOUT.

--
S pozdravom,
Lubor Kacian