[linux] Postfix a maskovanie realneho odosielatela mailu

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Středa Červenec 11 11:15:20 CEST 2007

Ahoj,

  mozes skusit pridat toto:

smtpd_sasl_authenticated_header = yes

To ti to hlavicky spravy prihodi informaciu, aky user sa prihlasil.
SpamAssassin to vie vyuzit, ale neviem ci na to pozera aj ten dalsi
(mne robil problem moj vlastny spamassassin).

Popripade este toto by mohlo byt to co chces, ale nikdy som to nepouzival:

  http://www.postfix.org/rewrite.html#masquerade

		SAL