[linux] SSH vzdialeny prikaz problem

Středa Červenec 18 17:38:11 CEST 2007

> On Tue, Jul 17, 2007 at 09:44:37PM +0200, Peter Chabada wrote:

ak mozes, quotuj aj niecim inym ako medzerami. Odporucam standardizovane
zobaciky. diky.

On 17.07.07 22:18, Lubomir Host wrote:
> echo je vnutorny prikaz shellu, takze to nevidiet v procesoch ako zvlast
> process. Takato cesta by mala byt dostatocne bezpecna.

nie je shell ako shell a nie je echo ako echo :)

predovzsetkym vsak spustenim vyssie uvedeneho prikazu sa vola

sh -c 'echo "root:password" | chpasswd --md5'

takze vo vypise procesov to vidno bude. Jedine ak by volal echo na lokalnom
stroji kde fakt nikto iny nepracuje a len chpasswd by islo cez ssh:

echo "user:heslo" | ssh stroj chhpasswd --md5

pripadne rovno:

ssh stroj chpasswd --md5 < subor.s.heslami

Linux IS user friendly, it's just selective who its friends are...