[linux] PPPoE na ADSL linke

Mike mike na spinet.sk
Pondělí Červenec 23 11:02:19 CEST 2007

lubor wrote:

> Bohuzial ti nepomozem, tieto problemy mam na viacero serveroch, ktore idu cez
> telekomunistov na adsl. Akonahle presli k inemu provajderovi, vzdy sa to
> zlepsilo a to markantne.
> Menili sme adsl routre (d-com, d-link, zyxel, vigor), skusali vsetko mozne
> telefonovali kdekade, vraj je linka v poriadku.
> Po zmene provajdera sa to vzdy znizilo na max. 2-3 rekonekty denne (z
> 20-30 !!!).  Vysvetlit to neviem, ale je to overeny fakt.
> Skus este zvysit LCP_INTERVAL a LCP_FAILURE v pppop.conf
> a samozrejme nasledne PPPOE_TIMEOUT.

Neskutocne, kazdu nedelu to spadne... Vcera zase 9 disconnectov za jeden
den z toho 6x vzdy po hodine (+/- minuta,alebo dve). A to sme prave
presli na T-Com na ostatnych ADSL linkach :(  (rozhodnutie mimo mna)

Viete mi poradit ako ustrazit ten PPPD, aby sa znovu spustil ked uz
rezignuje uplne ? Nejaky watchdog skript,alebo take nieco ?

Momentalne mam nastaveny cron, ze v noci restartuje pppd, co mi riesi
problem cestovania na lokalitu v pondelok rano, ale neriesi to problem,
ze celu noc nejde net, co dost vadi, hlavne vecer.

Mike