[linux] Zhaname prednasajucich na lugcon

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Pondělí Červenec 23 18:53:15 CEST 2007

On Mon, Jul 23, 2007 at 05:28:09PM +0200, peto wrote:
> [...]

Ja si skor myslim, ze nebudeme obmedzovat iba na konkretnu temu a tak si
kazdy najde tu svoju. Predtym sme robili 2 miestnosti, kde kazda bola
tematicky ladena inak. Teraz si myslim, ze bude lepsie urobit roznorode
temy. Zatial mam k dispozicii asi nieco taketo:

  - DSSH -- ako menezovat stovky masin a nezblaznit sa pri tom
  - OpenSolaris
  - Preco Apache nie je najlepsi webserver (nejake vysledky z
    benchmarkov, realneho pouzitia vo velkom nasadeni)
  - Asterisk
  - OpenSER / SER - voip server
  - linux na roznych malych embedded masinkach,
  - TurboGears alebo vyvijame web aplikacie rychlo v pythone

Vsetky spominane temy su zatial orientacne, niektore z nich mi poslal ten
isty potencialny prednasajuci a mozno odprednasa iba niektoru z nich
(a este ani nie je iste, ci sa zucastni).

Hlasovanie spustim, ak bude tych prednasok viac a nebudeme mat moznost
vsetky odprednasat. Navyse pre hlasovanie uz musia byt takmer isti
prednasajuci.

[[[ Poprosil by som, aby sa mi este ozvali dalsi. ]]]

>  niec taketo je asi nerealne
>  http://www.root.cz/letni-skole-real-time-a-embedded-linuxu
>  s rakusanom na cele
>  Peto
> P.S.: chybicka  se vlodila

P.S.: Ani jedna z tych URL sa mi nepodarila otvorit. Maximalne mi to
napisalo: "Bohužel nebyla žádaná sekce nalezena."
Ale myslim, ze jedna z menovanych potencialnych tem by tvoj zaujem mohla
splnit.

			SAL