[linux] OT: Ponuka prace (vo vseobecnosti)

Úterý Červenec 31 09:23:43 CEST 2007

On 31.07.07 01:38, Ondrej Ivanič wrote:
> Preco nie? Nevidim v tom problem, sam dostavam ponuky a jednoducho ich
> zdvorilo odmietnem, pripadne si necham poslat viac informacii.

spam ako spam, pokial si si ho nevyziadal a bol poslany viac ludom, je to
nevyziadany aj komercny aj masovy e-mail. A prave na to, ci prisiel aj inym,
sa JaSaN pytal.

> Ludia na SK sa proste nevedia/nechcu predat :)

ak sa nechcu predat, nemusi byt slusne skusat ich kupovat.

> Staci malo: napisat, ze nemam zaujem (vobec/o tuto nerelevantnu ponuku) a
> idealne pripojit svoje aktualne CV + profesny zaujem a realne ocakavania.
> Ak znovu dostanete "relevantnu" ponuku od tej istej personalky, asi uz nie
> je ine riesenie ako len ich niekam poslat.

vies ty kolko spamov obsahuje linku na unsubscribe? A kolkym z toho mozno
doverovat?

> Ano, zdroj je dobre uviest. Z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze
> ludia si toho vela nepamataju - raz si date CV na job server a skoncite
> v takom mnozstve databaz ze ani o tom netusite (pozor, personalky si Vas
> mozu skladovat veeelmi dlho, ostatne spolocnosti max. 1rok). Za dva/tri
> roky Vam niekto zavola a Vy ani netusite, ze ako sa k Vam dostal...

Pokial viem, zakon o uchovavani osobnych informacii prikazuje (nielen)
personalkam mat podpisany suhlas od dotknutej osoby so spracovanim osobnych
udajov a ten plati len nejaky cas...

99 percent of lawyers give the rest a bad name.