[linux] OT: Ponuka prace (vo vseobecnosti)

Úterý Červenec 31 10:58:32 CEST 2007

On 31.07.07 10:25, riki wrote:
> Chcela som Vas ubezpecit, ze co sa tyka Vasich osobnych udajov, mam k
> dispozicii jedine Vasu e-mailovu adresu, ktoru som nasla na verejne
> pristupnom internete. V pripade, ze si zelate uviest presne odkazy na
> webovych strankach, rada to spravim na Vase vyziadanie. Nebolo tam
> uvedene, ze si nezelate byt kontaktovany.

minimalne zakon o reklame vyzaduje explicitny suhlas.

Obavam sa ze tento postup je aj tak zalovatelny, nakolko hocikto, kto sa
dozvie nieciu e-mailovu adresu ju technicky moze bez vedomia a suhlasu jej
majitela zverejnit a napisat k nej hocico.

> My sme medzinarodna  headhuntingova spolocnot, ktora neinzeruje ale
> pracuje metodou ''executive search'', vybranych (eventuelne
> vytipovanych) potencionalnych kandidatov oslovujeme sami a napriamo. Asi
> nemate s podobnou spolocnostou skusenost, pretoze zatial sme sa stretli
> s pozitivnym ohlasom. Taktiez v tomto pripade som oslovila Vas osobne.

samozrejme, a mame potvrdene ze nielen teba :)

Atheism is a non-prophet organization.