[linux] OT: Ponuka prace (vo vseobecnosti)

Andrej Hosna adino na uid0.sk
Úterý Červenec 31 10:59:12 CEST 2007

> Zaujima ma tiez osobny nazor tu zucastnenych, ci je eticke, aby mi
> prisla ponuka prace, pokial sa o pracu verejne neuchadzam (na
> ziadnom serveri). V kazdom pripade si ale myslim, ze by v spominanom
> maile s ponukou mohlo byt jasne uvedene, ako sa ku mne dostali
> (napriklad: ,,Prostrednictvom <linuxoveho_volacoho>, kde ste
Ja len jednej veci nerozumiem. Upustime teraz od toho, ze to posielali priamo
na adresu postera (ktora by kludne mohla byt skryta, mailman taku option ma).

Preco nam nevadi ked niekto posle OT: ponuka prace na linux na linux.sk a zaroven
nam strasne vadi, ked niekto zoberie adresy aktivnych posterov a posle to na
ne ? IMHO je prva moznost ovela masovejsia.
A.