[linux] OT: Ponuka prace (vo vseobecnosti)

riki phobie na axfr.org
Úterý Červenec 31 11:49:29 CEST 2007

Toto prislo od tety, takze to maju z mailmanov, dik ADMIN :)

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

http://lists.silcnet.org/pipermail/silc-users/2002-June/000008.html
http://lists.silcnet.org/pipermail/silc-users/2003-July/000311.html
https://lists.silcnet.org/pipermail/silc-users/2003-July/000339.html
http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2004-April/031194.html
http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2004-April/031344.html

Pekny den

Zuzana Ihnatkova
-----Original Message-----
From: riki [mailto:phobie na axfr.org]
Sent: Tuesday, July 31, 2007 10:37 AM
To: Zuzana Ihnatkova
Subject: Re: Alexander Hughes CE

Dobry den,

rad by som vas poziadal o kompletny zoznam stranok na ktorych ste sa
dostali k mojej mailovej adrese, rad by som chybajucu informaciu o tom
ze si nezelam byt kontaktovany doplnil kde to budem vediet aby som sa v
buducnosti nemusel zaoberat nevyziadanou reklamnou postou.

Tesi ma ze na zaklade mojho a dalsich mailov ktore potencionalne
dostanete, doladite tipovanie vasho ''executive searchu'' na uroven pri
ktorej nebude kontaktovat ludi ktory z headhuntermi nemaju skusenosti.

So zelanim pekneho dna

r.