[linux] OT: Ponuka prace (vo vseobecnosti)

Vladimír Mečiar vladimir.meciar na mmminvest.sk
Úterý Červenec 31 11:45:27 CEST 2007

Prosím Vás ešte stále hovoríme o Linuxe?
Ďakujem za pochopenie.

Vlado M.

-----Original Message-----
From: linux-bounces na lists.linux.sk [mailto:linux-bounces na lists.linux.sk]
On Behalf Of Kocur
Sent: Tuesday, July 31, 2007 11:46 AM
To: Vseobecna diskusia o Linuxe
Subject: Re: [linux] OT: Ponuka prace (vo vseobecnosti)

..no a mozete sem niekto poslat ten "ponukovy email"..
..ze by sme "my co sme to nedostali" vedeli o com je rec..

..mne napr. pred nedavnom dosiel email, od istej "agentury"  ..ze  robia
preiskum navstevnosti stranok, a mam si nainstalovat "ich
aplikaciu"..
..v maile boli priamo linky na *.exe subor (pre IE) a link na plugin do
Firefoxu..
(samozrejme ze na uzivatelov OPERY zabudli, a na uzivatelov UNIX LIKE OS

tiez)

a tento email bol napisany "dost drzim sposobom"..
a po e-mailovej komunikacii s nimi, mi oznamili, ze som sa v minulosti
zucastnil "ich prieskumu" a
"vyjadril som suhlas byt osloveny aj v buducnosti"... ..samozrejme
zalezi na sposobe oslovenia.. / Navstivte prosim nasu stranku, kliknite
tam a tam a pod. / ale nie stylom  / klikni na odkaz v mali a aninstaluj
si (lebo robime
prieskum) / ..
..je ine zaklikat nieco na web formulary, a ine istalovat si exac, co
ani
neviem co roby..

Preto by som rad videl ten mail..
Obcas dviham v praci telefony on roznych firiem, co mi nieco ponukaju,
volaju ma na stretnutia a pod.
a pritom som nikomu znich kontakt nedaval, vedia moje meno, aj meno
mojho
predchodcu, co robim, atd..
( a to som stare zamestnanie "nedobrovolne" opustal takmer zo dna na den
)