[linux] OT: Ponuka prace (vo vseobecnosti)

Jan SARENIK jasan na x31.com
Úterý Červenec 31 21:47:17 CEST 2007

On Tue, Jul 31, 2007 at 09:38:42PM +0200, Martin Hudec wrote:

> Ano, hlavne ak to tu zije vdaka absolutnemu offtopicu, ktory sem
> absolutne nepatril, ale aspon tu nie su tri prispevky v piatich radoch
> za mesiac.

Nesuhlasim celkom s Tvojim nazorom. Toto predsa nie je helpdesk.
Mailinglist je komunikacny kanal a mal by sa IMHO pouzivat do takej
miery, do akej je to akceptovane vacsinou ucastnikov.

V pripade, ze by som na moj prvy mail dostal par odpovedi typu "chod
s tym niekam...", zvesim chvost a asi sa nebudem pokusat o podobne
hlody v blizkom case. Teraz to skor bol taky podnet na rozsirenie
obzoru mailinglistu a podla reakcii sa mi zda, ze je tu mnoho ludi,
ktori maju zaujem o triezvu diskusiu na temu, ktora sa (ako sa mozes
docitat) nie ze netyka, ale mozno az bytostne tyka _tohto_
mailinglistu a ludi, ktori su don prihlaseni.

   Dakujem za pochopenie
    S pozdravom Jasan