[Linuxfest] tomolc - hladajú sa predná?ajúci a predná?ky

tomolc tomolc na azet.sk
Úterý Únor 17 21:02:41 CET 2009

Zdravím

Zopár prednášok už máme, tvoja sa tam určite zmestí :-).

Takže ak máš chuť sprav o tom presmerovaní výstupu.

Ten upstart popravde ani neviem presne čo je. Ak je záujemca ta môže
spraviť upstart.

tomolc

Dňa Wed, 18 Feb 2009 14:48:43 -0000 Michal <michal6103 na gmail.com>
napísal(a):