[sk-i18n] vychodzie, zdielat, rozhranie, uzivatel, sedenie...

Matej Duman matejduman at gmail.com
Wed Feb 4 09:28:32 CET 2009

predsa len mi nedá nevyjadriť sa k USB kľúču - budem asi jediný, ale ja
s tým slovom nemám najmenší problém.

Po prvé preto, že je zrozumiteľný - každý hneď vie, čo chcem povedať a
nemusí riešiť, či náhodou nemám na mysli externý disk alebo SD kartu.

Po druhé mi nevadí, že sa na kľúč nepodobá - a čo? má takú nejakú
veľkosť a pri troche fantázie... navyše jeho použitie je presne rovnaké
ako dávanie kľúča do zámku.

A po tretie nemáme nijaký exaktnejší preklad - všetky ostatné možnosti
sú nejednoznačné.

ja som za USB kľúč. :)
dumi