[kde-sk] Re: Pokracovanie dokumentacie KTurtle (2) - aj s prilohou

Jozef Riha jose1711 na gmail.com
Sobota Leden 13 10:36:32 CET 2007

povedal by som, ze preklady na tejto stranke su automaticky generovane
z commitnutych gettext suborov (ako priklad si pozri
http://docs.kde.org/development/sk/kdeedu/kmplot/introduction.html a
http://websvn.kde.org/*checkout*/branches/stable/l10n/sk/docmessages/kdeedu/kmplot_introduction.po).
ako casto ku generovaniu html dochadza, to neviem.

-- jose