[kde-sk] aktualizacia wiki

Jozef Vydra vydrajojo na gmail.com
Pátek Červen 8 10:11:36 CEST 2007

> 3, Co sa tyka stavov, mozeme o to dalej diskutovat.

Podla mna stacia taketo:
aktivny - prekladatel momentalne pracuje na preklade, resp. je k dispozicii
pre pripadne opravy chyb
opusteny - prekladatel nereaguje na vyzvy na opravu chyb... mal by tu byt
nejaky countdown, po ktorom by sa preklad stal neaktivnym alebo by ho mohol
prevziat iny prekladatel - stacia 2 tyzdne?
neaktivny - volny subor, staci sa zaregistrovat a mozete prekladat :-)

Navrh: Z toho, co sa ako-tak dohodlo (az nikto nema namietky) by mal
> existovat nejaky konecny vystup. Aspon tabulku a workflow presunut z
> testovacej stranky na ostru.

Cez vikend budem mat cas, aby som rozsiril tabulku prekladov podla vzoru
posledneho navrhu ostrej verzie tak, aby bola komplet so vsetkymi balikmi aj
subormi tak ako na http://l10n.kde.org/stats/gui/stable/sk/. Zo zaciatku
bude sice zivat prazdnotou, ale postupne ako sa budu prihlasovat ludia na
preklady/spravu sa to bude (dufam) doplnat. Potom by sme to mohli presunut
na nejaku novu stranku a na hlavnej dat iba odkaz, nech nie je zbytocne
velka...

P.S. Osobne sa necitim na cely balik, ale mohol by som spravovat kexi, kword
> a kspread (zatial).

OK, ked to budem zaplnat, tak Ta k nim napisem... A tu tabulku som sa snazil
navrhnut tak, aby podporovala aj spravcov jednotlivych suborov, nielen
celych balikov, takze by to nemal byt problem :-)

JoVY