[kde-sk] aktualizacia wiki

Jozef Riha jose1711 na gmail.com
Středa Červen 27 20:07:52 CEST 2007

On 6/27/07, Jozef Riha <jose1711 na gmail.com> wrote:

> ok, beriem si na dajaky cas na starost digikam.
>
> jose

rejden, mohol by si prosim zalozit davnejsie spominany mailing list
urceny len ako log svn commitov? navrhujem kde-sk-svnlog na linux.sk (tak
trochu po vzore
http://lists.mplayerhq.hu/mailman/listinfo/mplayer-cvslog). este raz
opakujem, do konfery by sa prispievalo len prostrednictvom commitov
(CCMAIL:) a mala by sluzit ako vseobecny changelog/meradlo aktivity
prekladov.

diky.

jose