[linux] Kolko ISA sietoviek znesie PC?

fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Neděle Srpen 28 07:26:41 CEST 1988

>Zdravim,
>nemam doma hub a chcel by som si zo starej 486 postavit router. K
>dispozicii mam 5 ISA slotov a vela sietovych kariet. Kolko kariet mozem
>osadit do PC? Mam na mysli obmedzenie IRQ a IO.

Teoreticky poznam dosku s pasivnou zbernicou pre priemyslene PC s 12 ISA slotmi (jeden pre dosku s CPU+chipseto, grafikou, RS-232,LPT ...= styl priem. PC) a mam v nej  8 kariet na riadenie technologickeho procesu +1 sietovku +dosku s CPU....
A bezi to, takze by nemal byt problem mat aj 11 ISA sietoviek, ak nebudu  mat problem v adrese, pri nastaveniach 3COM a AT1500 s jumpermi ale aj PnP sa nebojim, ze by bol probllem v adresnom priestore.. Skor IRQ, a tu pomoze vypnut IRQ pre grafiku na doske, vypnutie nepouzivanych COM,LPT portov, proste pohrat sa s BIOS-om... Pri AT1500 vsak treba vypnut PnP,lebo LANCE driver pre LINUX(aspon ten co mam, bezi len od 0x300 a karta sa po restarte nastavi na 0x200)...

Mam takisto prim PC s 2x 3Com+1x AT1500-optika -vsetko ISA a ide to...
Cize SW zaludnosti sa mozu objavit, ale mozne je urcite mat aj 5 sietoviek...
Peto