[linux] Zmena privilegii pre FAT32

Jozef Kosoru kosoru na decef.elf.stuba.sk
Úterý Prosinec 8 16:58:12 CET 1998

Hi!

  Namountoval som do linuxu partition FAT32 a vsetko ide ok.
Je tu vsak dost vazny problem. Vsetky adresare a subory na
tomto disku sa tvaria, ze patria rootovi (viem, ze sa to
da lahko zmenit). Ja vsak potrebujem, aby do tohoto disku
mohol zapisovat hociktory user. Pristupove prava pre kazdy
subor(adresar) vsak su -rwxr-xr-x. No a tu je cely problem.
Potrebujem to zmenit na napr. -rwxrwxrwx. A to veru nemiem ako.
V linuxconfe je pri diskoch polozka "Dos options" a okrem
default user a group je tam aj polozka Permission, ktora to
ma vediet zmenit. Nech tam vsak zadam hocico, nic to neovplyvni.
V akom tvare to tam mam dat? Skusal som "777" "111111111" a
este vselico ine a nic (Ten help tam je fakt bohovsky!)
Mimochodom disk nie je oznaceny ako Read Only.
Vopred diky za odpoved.
				JK