[linux] tak z tohoto som jelen

Peter Ronai root na bicba.sk
Středa Prosinec 9 07:45:38 CET 1998

mrknite sa do tohoto logu
som z toho jelen
nic speci sa neudialo len som si preinstaloval sambu na novsiu versn
asi nemusim trikrat hovorit ze ta IP vnutri nie je moja a ani som ju nikde
nezadaval....
neviem odkial ju berie a ani preco nechce zistit ako sa vola server ked
dana adresa je jeho hostname
zvlastne....
ak to vam nieco povie tak mi dajte vediet
mozno aj inym sa stala takato vec ked presli zo starej na novsiu sambu
zdravim

Dzony