[linux] Zvukova karta

Valter Valter na atlas.cz
Úterý Prosinec 1 22:23:31 CET 1998

> Ahoj,

> Jedine riesenie, ktore odporucam, je original Sound Blaster (ziadne 100%
> kompatibilne). S tym nebudu problemy.
>
>  Juraj.

Dovolim si odporovat.
Compatibilita Pazvukovych kariet od Creative Labs (=Sound Blaster)
je v poslednej dobe viac nez hrozna.

Nazorny priklad SB 128PCI. Pod dosom sa hlasi ako :
 - Sound Blaster Pro
 - Ensonic Sound System
 - Windows Sound System
 - Adlib
A nepomoze to, pretoze pri prvom pokuse o MIDI zahryzne cely stroj.
(Jediny program, ktory z toho dostane MIDI je jeho vlastny test).

CO je najhorsie, nechodi ani pod Linuxom, pretoze isapnp na nu nezabera.

PS: Jediny typ karty, ktory si instaluje pod dosom rezidentny program je
lubovolny Sound Blaster.

Valter