[linux] No space left

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Prosinec 10 17:07:04 CET 1998

Ahoj,

> Na disku je pre pripad potreby vyhradenych cca 10% pre potreby roota. Tzn.
> ze root este ma miesto na nejake operacie ale normalny pouzivatelia uz
> nie. Toto sa stalo tebe. Jedine riesenie je odinstalovat nejake baliky
> resp. zmazat nepotrebne subory (ako napr. /tmp nieco vo /var/log a pod)

No jedine riesenie to nieje. Ale je urcite odporucane, hlavne
pre zaciatocnika. Pokrocilejsi pouzivatel moze toto miesto
zmenit. Pouziva sa na to prikaz tune2fs.
Napr.: tune2fs -m 1 /dev/hda1
rezervuje 1% pre roota.
Ja som tymto u seba uvolnil na niektorych particiach
asi 300 MB, ktore mi tam len tak lezali.

		Cau.
					SAL

PS: Este raz upozornujem, ze je to len pre skusenejsich a neoplati
    sa to robit na vsetkych particiach, iba na niektorych.