[linux] minimal

Tomas Buday tomas na snt.sk
Pátek Prosinec 11 11:01:53 CET 1998

ahoj,

> ahoj
>
> ktory klon linuzu ma najmensie hw naroky ?

takze, klony linuxu neexistuju. existuju rozne distribucie,
ktore su zalozene na vacsinou rovnakom jadre (teda linuxe)
...momentalne je sucastou kazdej distribucie stabilne
jadro (linux) 2.0.36
...z toho teda vypliva, ze kazda distribucia ma rovnake
HW naroky. (nerozpravam o roznych balikoch)

>  mam 386 DX zo 4MB pamate a 40 MB diskom

no s tym diskom to nevyzera najlepsie. distribuciu RedHat
tam asi nevtesnas. skus slackware....budes sa ale musiet
dost obmedzovat, co sa instalacie balikov tyka a
rekompilacii tiez.

> skusam ci tam nieco rozbeham

uhm....ako router by to snad stacilo (pozri
http://www.linuxrouter.org)

> Debian sa sice zinstaloval, ale nejde ani prvy logon ako root - out of
> memory

nezabudaj na swap particiu

> Fcera som skusal Slackware a ten nesiel ani zinstalovat
>
> Staci mi nejaky minimal , v podstate ta masina nebude mat nejaku dolezitu
> ulohu v sieti.
>
> SoSoN

tomas