[linux] Graficka karta problem!!!

Marek Ondrej ondrejm na intrak.tuke.sk
Sobota Prosinec 12 19:57:58 CET 1998

Cau

On Sat, 12 Dec 1998 cuntala na cvt.stuba.sk wrote:

>  Mam graficku kartu 3D Labs Permedia II AGP 4Mb a instalujem Linux 5.1 na
> pocitac Celeron 266, 64MB RAM. Mam problem z grafikou nejde mi pri instalacii,
> ostane mi cierna obrazovka po nadstaveni monitoru, ked dam moznost custom.

V ktorej faze instalacie sa ti to stane? Nie je to az pri instalacii
x-servera? Lebo v tom pripade ti odporucam x-server zatial neinstalovat,
alebo aspon nekonfigurovat. Tvoja karta totizto nie je standardne
podporena, aspon nie v Linux RH5.1. Skus si stiahnut prislusny Xserver z
www.suse.com a instaluj ho az potom. Ja som zial zatial s tou kartou
nepracoval ..

						Marek