[linux] RH 5.2 a shadow utils

roman Roman.Boba na inseko.sk
Úterý Prosinec 15 09:09:11 CET 1998

Caf,

ako som slubil ze sa po instalacii ozvem, tak sa ozyvam:
nainstaloval som dalsi linux a dopadlo t opresne tak ako predtym:
/etc/shadow neexistuje, treba spustit pwdcon, potom to slape...
Juraj neviem ako sa ti to podarilo spustit 'out of the box' lebo nemam pocit ze pri instalacii sa na nieco podobne
pyta.....

Este jedna vec....hned po instalacii (instaloval som skoro vsetky baliky)
som kompiloval nove jadro, make dep, make clean, make zImage, make modules,
make modules_install, jadro som dal do /boot, upravil lilo.conf, pustil lilo,
pozrel na modules.dep , restartol a jadro pri starte povie "no module symbols loaded" a kasle na secky moduly, ked
to po nabootovani nakopnem rucne tak to ide...CO MAM ESTE SPRAVIT ???

Roman