[linux] RH 5.2 a shadow utils

roman Roman.Boba na inseko.sk
Úterý Prosinec 15 13:06:22 CET 1998

Juraj Bednar wrote:

> Ahoj,

> depmod -a
>
>  Juraj.

CAu,

to som spravil po prvom restarte, ked som zistil, ze nenatiahlo moduly....nepomohlo.
-este nieco - v /lib/modules mam len folder 2.0.36-0.7 a linku nan 2.0.36.
Pokial sa pamatam, mala by tam byt este linka preferred  - kedy by tato mala vzniknut - pri make modules_install ???
Mam ju urobit rucne ???

Roman