[linux] slovencina

Martin Dolog dolog na mcprogress.sk
Úterý Prosinec 15 14:32:52 CET 1998

Jan ONDREJ wrote:

> Ahoj,
>
>   urcite ich mas zapisane v XF86Config?
> Skus spustit xfontsel a najst tam nejake 8859-2 fonty.

mam ich zapisane vo FontPath; nie je to dost ?
xfontsel som skusal a tam som ich nevidel;
nejaky napad;

potom este jedna vec;
nainstaloval som v ramci slovencinu aj nejaky modul,
ktory mi hadze slovesnke hlasky, ako "chybne meno suboru..."
nemam velmi zaujem o slovenske messages, ako to momez vyhodit ?
(uz neviem ako sa to presne volalo)