[linux] RH 5.2 a shadow utils

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Úterý Prosinec 15 17:36:53 CET 1998

Ahoj,

On Tue, 15 Dec 1998, roman wrote:

> to som spravil po prvom restarte, ked som zistil, ze nenatiahlo moduly....nepomohlo.
> -este nieco - v /lib/modules mam len folder 2.0.36-0.7 a linku nan 2.0.36.
> Pokial sa pamatam, mala by tam byt este linka preferred  - kedy by tato mala vzniknut - pri make modules_install ???
> Mam ju urobit rucne ???

To som tu uz raz asi pisal, ale este raz strucne.
RedHat 5.1 a vyssie trocha cudne vytvara tu linku preferred.
Robi ju inicializacny skript pri starte systemu.
Vytvara ju podla suboru /lib/modules/*/.rhkmvtag
Tento porovnava s bootnutou verziou kernelu podla /proc/version.
Ak mu vsetko sedi (vratane datumu kompilacie kernelu),
tak nastavi linku preferred. Mozno ma problem s tou
symbolickou linkou na 2.0.36-0.7.
Skus zmazat tu linku z nechaj len /lib/modules/2.0.37-0.7/...
Potom restartni system a pozri, ci vytvoril preferred.
Ak ano, tak skus pozriet aj moduly. Mali by byt loadnute.
Ak niesu, tak este skus: "depmod -a preferred".
Ak ani to nepojde, tak mas asi blbu verziu kernelu
(inu ako modulov). Skus popripade odpisat priamo na moj mail.
Inak skus aj oficialnu verziu 2.0.36-1 z updatov.

		Vela zdaru.
				SAL