[linux] slovencina

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Úterý Prosinec 15 17:44:23 CET 1998

Ahoj,

On Tue, 15 Dec 1998, Martin Dolog wrote:

> mam ich zapisane vo FontPath; nie je to dost ?
> xfontsel som skusal a tam som ich nevidel;
> nejaky napad;

no to netusim, co je problem.
Posli mi vypis celeho XF86Config na ondrejj na salstar.shadow.sk.
Popripade este posli zoznam instalovanych balikov:
rpm -qa
aby som vedel, ake fonty to vlastne mas.

> potom este jedna vec;
> nainstaloval som v ramci slovencinu aj nejaky modul,
> ktory mi hadze slovesnke hlasky, ako "chybne meno suboru..."
> nemam velmi zaujem o slovenske messages, ako to momez vyhodit ?
> (uz neviem ako sa to presne volalo)

Nejako sa to tusim da, ale neviem presne ako.
Su na to premenne LC_*.
Tusim presne na to sluzi premenna LC_ALL=us_US,
ale mozno nastanu nejake problemy so slovenskou klavesnicou.

			Cau.
					SAL