[linux] c/c++ editor

Jozef Kosoru kosoru na decef.elf.stuba.sk
Úterý Prosinec 15 20:39:52 CET 1998

			Hi!

 Neviete niekto o nejakom dobrom textovom editore,
ktory podporuje pisanie programov v C/C++ (odsadzovanie,
farebne odlisovanie adt.)?
Potreboval by som veru take cosi pod X aj terminal.
Teda ak niekto nahodou o niecom takom vie, nech prosim
da vediet co to ma byt a kde to mozno stiahnut.

 Dalej som na medzi KDE app/devel videl nieco ako
'kdevelop'. Vie niekto co to je a co to obsahuje?
(ma to aj editor???)
 No a este som pocul o KDE-SDK. Co to ma v sebe???

 No a nakoniec by som sa este potreboval dostat k
nejakym manualom, tutorialom, ucebniciam alebo
hocicomu o pisani programov pre X(KDE). Vie niekto
poradit???

   Tak majte sa...

				Jozef Kosoru

  ...ozaj a dakujem vsetkym za predosle odpovede!...