[linux] c/c++ editor

Marek Ondrej ondrejm na intrak.tuke.sk
Pátek Prosinec 18 00:46:42 CET 1998

Cau

On Tue, 15 Dec 1998, Jozef Kosoru wrote:

>  Neviete niekto o nejakom dobrom textovom editore,
> ktory podporuje pisanie programov v C/C++ (odsadzovanie,
> farebne odlisovanie adt.)?
> Potreboval by som veru take cosi pod X aj terminal.

V disribuci RedHat sa nachadza cosi ako WPE a XWPE - editory na C/C++ s
moznostou kompilacie a debugovania priamo v prostredi. Podoba sa to na
prostredie Borland 3.1. Pre konzolu odporucam RHIDE (RedHat IDE), je to
program ktory vyzera presne tak isto ako Borland 3.1, vratane helpov atd.
Vsetky tieto programy vsak maju jednu nepriemnu vlastnost, obcas padnu ...

							Marek